דף הבית » שירותי ניהול
ניהול בניין מודרני עם עשרות משפחות הוא כמו ניהול עסק – ולכן כדאי להפקיד אותו בידיים מקצועיות ומנוסות. אנחנו מספקים שירותי ניהול במרכז לעשרות מבנים, ולכן יכולים להבטיח גם לכם שכל ענייני הוועד יתנהלו באופן קל, ברור ומשתלם!
הבסיס של שירותי ניהול בניין של הומי’ז הוא בניית תקציב שנתי. אנחנו מנוסים מאוד בהתאמת התקציב לאופי המבנה ולמערכות המצויות בו, תוך היערכות מראש לתרחישים שונים והתנהלות זהירה ומוקפדת, על מנת למנוע גירעון במהלך השנה.
מרכיב מרכזי נוסף הוא הגבייה. במקום שאתם תצטרכו לטרוח על המלאכה ולאסוף את כל דמי הוועד מכל הדיירים, אנחנו מטפלים בנושא, גם כן על סמך ניסיון רחב היקף. אנחנו מאפשרים לדיירים חופש בחירה מרבי לגבי אופן התשלום (צ’קים, העברות בנקאיות, הוראת קבע, כרטיס אשראי ועוד). כמו כן נשלח לכל המשלמים קבלות דיגיטליות, וכל המידע מתועד באופן מסודר ונשמר בכרטסת הגבייה של הבניין.
הניסיון רחב היריעה שלנו בהתנהלות מול דיירים שונים מוביל לגבייה יעילה, כשאנחנו מקפידים על כבוד לכל דייר ודיירת ובמקביל גם נחישות הכרחית לצורך מילוי קופת הוועד ומימון כל הוצאות תחזוקת המבנה.
מבחינתנו, שירותי ניהול במרכז חייבים להתנהל בשקיפות מלאה. בהתאם, אחת לשבוע אנחנו מבצעים התאמות בנקים, תיעוד הוצאות ועדכון של דוח מאזן. בזכות העדכון הקבוע, מובטחת לכם שקיפות מלאה. בנוסף שירותי ניהול בניינים של הומי’ז כוללים גישה לאפליקציה חדשנית שבאמצעותה יכולים נציגי ועד הבית למצוא את כל המידע שמעניין אותם – בקליק אחד פשוט בסמארטפון.
מעבר לגישה 24/7 לדוחות, צוות הומי’ז זמין עבורכם בכל נקודת זמן. אנחנו עומדים לרשותכם בטלפון, בוואטסאפ, במייל ויש גם טפסי פנייה ייעודיים באפליקציה, כך שתוכלו ליצור איתנו קשר בשיא הנוחות ובדיוק בדרך המועדפת עליכם. אנחנו מתייחסים במלוא הרצינות לכל פנייה בענייני הנהלת חשבונות, תקציב, גבייה וכו’, ומטפלים מיד בכל סוגיה שמתעוררת בנושאים משמעותיים אלה.
עם שירותי ניהול בניין של הומי’ז הכל מתנהל קל, ברור, וכאמור גם משתלם!, מבלי שתצטרכו לדאוג לכל ענייני הכספים.