רכזת גילוי אש

שריפה היא אחת הסכנות החמורות ביותר בכל מבנה. החוק (בבניינים חדשים) וגם האחריות הבסיסית, מחייבים התקנת מערכת גילוי אש. התפקיד הקריטי של המערכת הזו מחייב תחזוקה מוקפדת – וכאן אנחנו נכנסים לתמונה, עם בדיקות תקופתיות בתדירות הנחוצה וכל הפעולות הדרושות כדי לוודא שהמערכת תקינה לחלוטין.

בדיקה יסודית של כל המרכיבים של מערכת גילוי האש

מערכת גילוי אש כוללת אמצעי זיהוי והתראה. אמצעי הזיהוי יכולים להיות לחצנים שמפוזרים במקומות שונים בבניין, כדי שהאנשים ששוהים בו יוכלו להפעיל את ההתראה, אופציה נוספת היא גלאי עשן מסוגים שונים ויש גם חיישנים חכמים שנמצאים במערכת המים לכיבוי האש.

אמצעי ההתראה כוללים צופרים והקלטה שמיידעת את כל מי שנמצא במבנה על כך שפרצה דליקה. שירות תחזוקת מערכת גילוי אש במרכז כולל בדיקה של כל אחד מהמרכיבים שלה. את התדירות קובעת רשות הכבאות וההצלה, על-פי מאפייני המבנה ורמת הסיכון לשריפה. למערכת האש נדרשת ביקורת שנתית מבוקרת ע”י בעל מקצוע מוסמך.

התנהלות אחראית במיוחד ומתן כל האישורים הדרושים

במסגרת שירות תחזוקת מערכות בניין של הומי’ז נשלח אליכם איש מקצוע מוסמך, ולא פחות חשוב עתיר ניסיון, לביצוע הביקורת של המערכת לגילוי אש המותקנת אצלכם. הבדיקות מתבצעות מתוך מודעות לחשיבות העצומה שלהן ובאחריות מלאה, ובסיומן תקבלו את כל האישורים הדרושים – לרשות הכבאות וההצלה וכן לחברות הביטוח. האישורים נשמרים גם בתיק הבניין. ההיכרות עם הדגמים השונים של המערכות לגילוי אש מהיר של בעירה מאפשרת לזהות כל בעיה, וכמובן גם למצוא לה את המענה האופטימלי.

בדיקה מידית כשיש חשש לתקלה

מעבר לביקורות השנתיות ולתחזוקה החודשית הקבועה, בדיקת מערכת גילוי אש במרכז היא הכרח המציאות גם כשישנו חשש לתקלה כלשהי. במצב כזה, מומחה מיומן יבחן את אמצעי הזיהוי ואת אמצעי ההתראה, כך שתוכלו לדעת בוודאות שאם חלילה תפרוץ שריפה, המערכת תיכנס לפעולה מידית ותספק את ההתראה שתאפשר את פינוי הבניין בזמן.

כל שירות בנוגע למערכות גילוי אש ניתן על-ידי הומי’ז בזמינות גבוהה מאוד ועל בסיס ניסיון נרחב. בשילוב המקצועיות בתחום, מובטח לכם שקט נפשי מלא.

שירותים נוספים

מפוחים שיחרור עשן

משאבות מים

תחזוקת גנרטורים

דילוג לתוכן